11 March 2011

Dia HIDUP.

Dia hidup. Jangan matikan dia.
Dia merpati. Harus jinakkan dia.


As-Salam alaik. Selamat sejahtera. How are you doing ?

Ayat kat atas tu aku baru je reka. Haha. Lantaklah kalau pun bunyi dia funny. Siapakah dia ? Ayat tu relate dengan kehidupan. Ada banyak aspek hidup yang ala-ala nak sama dengan ayat atas tu.

Dengan ayat tu jugak, aku nak memotivatekan diri aku yang serba malas ni. Aish, tak jinak lagi nih. Camna nih. Oke hati aku kata fighting !!

Sekian. Nanti cerita lain.

^_^

7 comments:

Anon13 said...

hahaha!! bunyi funny! riqa kene tuka 2 mesti rajin dan mesti elakkn rasa bosan :p

Nas said...

xpaham la ayat ko tuh
muahahahhahahaa
kalau ade perkaitan antara ayat dan 2 xpe la kan
hehehhehee :P

latest entri:

facebook page yg pelik2 dan ade artis add aku!

RIAN said...

Mystique : wahh nama aku bukan riqa. HAHA

Nas : tak faham eh ? nanti aku explain. :p

Nas said...

ok.. aku ngah tunggu rian nk xplain kat aku nih :P

RIAN said...

nas : tunggu ye. 'nanti' aku tu panjang gak masa dy. hahaha,

Unknown said...

kalau merpati tu mati leh jer wat burung golek..

RIAN said...

sape nak makan tu a'im ?
merpati tak sembelih. hahha,

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur