08 January 2011

Kamu satu-satunya. (Sila baca eh.)

Salam sejahtera salam sayang selamat siang dan malam. =.)


Hari ni aku kembali semula ke Bandar Bunga Kertas. Sangat cinta dengan bandar ni. Nothing much to say lah because my mind is blinded by brokenheart. Eh tak habis lagi ? Hei memang belum habis. Poor me.


Blogwalking lagi. Saja bosan-bosan pegi baca blog orang. Blog aku tak update-update pun. Tapi takpe, jauh perjalanan luas pengalaman. HAHA. Kenapa aku buat blog ? Blog aku nih kira macam blog anonymouse lah. Aku tak cerita detail pasal aku pun.


Aku pun takde bagi link blog kat member-member suruh diorang usya. Tapi aku follow diorang senyap-senyap. Heheh. Segan lahh. Coretan tah hape-hape lagi.


Muka bosan je kan dekat blog aku ? wahha.


Ada sorang nih saje kenal aku dan tau aku adalah empunya blog nih. HAHAHA. Sebab dia ada mention aku dalam entry dia so aku pun nak cakap jugak lah. Boleh ?


Hey kau, aku bacalah entry kau yang tu. Haha. Thanx sebab mengaku kau sayang aku. ^_^ Kau boleh cakap aku poyo sekarang. Hope ko dah tau poyo tu maksud dia apa.


Oke kau lah kelasmate aku dan kau terpaksa ambik TITAS sem nih !! laLAla. .


Fulstop.

0 comments:

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur