04 April 2011

Masihkah ada rindu ? (*_*)

- Rian dah putus dengan Nuar.
- Fadhli kawan Nuar.
- Fadhli sembang IM dengan Rian.


" Datang booth kitorang tau. Ada pemeriksaan kesihatan."
" Kau satu group dengan Nuar ?"
" Haah. Datang je esok. Boleh jumpa Nuar."
" Tak berani la nak datang. "


Lusanya, Rian teringin nak pegi cek kesihatan. Diajaknya beberapa orang teman, yang juga nak cuba.
Dah sampai depan booth, Rian tinjau kedalam. Nampak Fadhli. Tak nampak Nuar. Oke boleh masuk. :)


Tengah isi borang untuk pendaftaran. Fadhli jaga meja pendaftaran.


Tiba-tiba. . .


' Fadhli, jom teman aku pegi bank kejap. '


Rian perasan yang seseorang datang dibelakang, dan bila terdengar saja suara itu, Rian jadi berdebar, denyut jantung bertambah laju. Rian kenal dengan suara itu. Tapi Rian taknak toleh kebelakang dan melihat empunya suara tersebut.


Fadhli dah senyum-senyum. Dan berkata,


" Perhh. . Elok dah berdiri sebelah-sebelah. Ce toleh belakang kejap Rian. "


Rian toleh dan. . Nuar dekat depan Rian !


Aduhh, dah lah jap lagi nak cek kesihatan. Rian dah dapat agak mesti something will goes wrong nanti.


Bila sampai dekat kaunter cek heartbeat, 132 !! Akak tu tanya Rian,


" Dik, kenapa jantung laju sangat ni. Penat buat kerja ke atau cuaca panas sangat ? Tinggi sangat ni dik. Dari semalam sampai hari ni, adik la catat heartbeat tertinggi. "


Rian terdiam.






Adakah Rian masih mencintai Nuar ?
Adakah Nuar masih membuatkan hati Rian berdegup kencang ?


Ahh. . persoalan.

8 comments:

nas said...

haaa.. mst la rian ade sumething yg disimpan dlm hati.. ni la pasal jantung berdegup kencang bila nuar ade dekat ngan awak.. hehehhee
ape ni??? buang yg keruh amek yg jernih

RIAN said...

hahaha. cam budak-budak lak.
nih memang tgh pilih2 yg jernih la ni. :p

nas said...

ape yg cm budak2? hehhehee.. aku singgah gak walaupon ko xupdate.. hehehhee...
aku ni xde pon pengalaman cmni.. isk3...
rase cm best pulak :P

RIAN said...

post cinta2 gedik cam budak-budak la. haha

ko nak pengalaman apa ? bcinta ? kene tinggal ? terluka ? ha3, :D

tima kasih singgah gak. oke terharu. ^_^

nas said...

x.. xde pengalama.. tp hampir bercinta ade la.. tp cian gak sbb xde sambutan dr aku...
hehehe.. xpe la.. peristiwe lama...


latest entri:

logo-logo yang terburuk dicipta!

RIAN said...

hahah. kira ko jual mahal ? hak3. tu waktu umur berapa ?

nas said...

waktu tu aku umor 17 dan satu lagi 19 tahun.. dua2 aku tolak.. maybe aku memilih kot.. hehehe

RIAN said...

siapa la pmpuan tu eh.
berani betul dy approach lelaki.
haha.

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur