22 June 2011

Kadang-kadang otak memang blank.

Sawatdee ka~ Salam 'alaik. 

Dah nak dekat dua minggu aku jadi student kat NUIC ni. Sangat best. Even aku ambik tiga subjek je. Hadoi sayang gila. Nak masuk kelas lain lagi sebab lecturer dia gila lah sporting. Tapi dah aku reg tiga subjek je. Kalau tau boleh ambik lebih, mesti aku ambik lebih. Dah terlambat.

Bukan aku nak story sangat pasal perenggan atas tu. Bosan kan ? Letak dalam jurnal peribadi boleh laa. zZz,

Kelas Conflict Management dengan Aj. Cha, best la jugak even dia ada sikit-sikit borink. The first class dia dah devide-devide kitorang sorang satu buddy, budak Thai and Malaysia. Buddy aku susah nak baca nama aku. Kahkah. First class dia ni tak banyak cakap sangat.

Aku hope nak dapat buddy lelaki, tapi dapat perempuan its oke lah. kahkakah. Her name is Ying. So tadi pagi class second, kitorang dah banyak cakap dah. Takde la kelas tu jadi borink. Ada la gak teman aku nak kacau and main masa tengah lecture.

Dak Ying ni kata english aku hebad. Err, mana ada lah, aku main tibai je. hahaha, Dia tanya aku dah cuba ke belum makanan Thai, then aku cakap la belum try sebab kitorang muslim tak boleh makan babi. zZz. Babi sangat femes dekat sini sampai lalu tepi kedai makan pun aku geli takut terkena bau gorengan babi. ngahaha.

Aku menyesal tak ambik lebih dari tiga kelas. wuwuwu~~~ Kalau tak, mesti lagi ramai budak Thai yang aku akan kenal.

3 comments:

Nas said...

salam
best kot dapat ramai kenalan daripada oversea kann???
hehehe.. so hati2 ek bila makan sana
jgn tersentuh babi sudahlaa
eikk

RIAN said...

mang best. =)
tapi kat u sendiri dulu punya la takut aku nak tegur foreigner student. huahha

Dear Yayah said...

study hard erkkk. hihi.

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur