17 January 2011

Isnin yang comel.

Selamat pagi. Salam sejahtera. =.)


Bangun pagi harini dengan mind set kelas pukul 10. Tiba-tiba handphone bergetar. Kalau bunyi je, haram nak sedar. Tengok my lecturer call. Ehh apahal nih ? Sikit punya gelabah laa aku. Last-last aku tak angkat. Yalah baru bangun tido plus terkejut punya pasal. Hehe.


Pastu dapat mesej dari class leader yang mengatakan lecturer tak sihat maka kelas minggu ini dibatalkan. Tak lah hepi sangat tapi relax jugak ah. Tak payah rushing-rushing pegi mandi. Landing dulu atas katil. HAHAHA. Buruk perangai. Tapi, kenapa lecturer call tadi eh ?? Hurm, still dalam kepala. Ahh forget it !


Pukul 12 baru ada kelas balik. Then petang pulak 4 sampai 6. Tapi habis awal pukul 5.25. Riang gila hati tak sempat nak bosan-bosan dalam kelas uh. Haha.


Hari ni, aku testing pakai kasut baru. Tak baru pun sebenarnya. Kasut tu beli tahun lepas tapi tak pakai-pakai lagi. Aku ni ada semacam takut sikit la nak pakai kasut baru. Kes nih bagi kasut sarung je lahh. Tau la keadaan kasut yang baru nak familiar dengan kaki kan. Mula-mula pakai mesti sakit sikit.


Tapi aku gagahkan pakai jugak. Kasut tu comel. ^_^


Taraa !




Eh. . eh. . bajet aku baby ke hape ! Salah laa.


Hitam baldu-baldu plus batu.
Oh pink tu baldi aku.

Alena punya kasut.
Yang ni baru betul. :)


Eh ada orang rimas dengan penggunaan perkataan comel aku nih. Hehhehe. Sape lagi kalau bukan kawan akuh sorang uh. Dia kata, setiap benda aku nak samakan dengan comel. Oke tak pe lah. Dah aku rasa perkataan comel tu comel. Nak buat lagu mana lagik. Adeh.

2 comments:

Unknown said...

YANG BABY NYER TU COMEL..

RIAN said...

haha. . haah cute. tapi xde size laa plak. . hak3,

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur