14 December 2010

Apa harus aku fikir ?

Dalam fikiran saya sering terlintas, siapa yang awak sayang ? Dengan siapa yang awak ikhlas. Siapa yang benar-benar awak cinta. Apa yang awak cari ? Especially, apa yang awak nak dari saya ?
Kenapa tak berterus terang dengan saya ? Saya takkan marah awak. Saya bukan orang macam tu. Saya cuma nak tahu masih lagi saya diperlukan awak ? Awak masih ada niat nak menikahi saya ? Jika semua tu dah tak ada, saya tak kisah. Kecewa itu sudah tentu. Tapi apa yang lebih hebat dari ketentuan Allah ?
Saya cuma minta kata putus. Jangan biarkan terus saya tanpa jawapan bagi persoalan ini. Adakah awak masih punya niat untuk menikahi saya ? Jika ya, jawab ya. Kalau dah tak, jawab tak. Kalau masih c0nfuse, cakap masih confuse. Saya tak paksa awak apa-apa.
Cuma mahu awak TERUS TERANG dan bagi kata putus. . itu sahaja. Tak menjatuhkan maruah awak pun. Sikit pun tak merugikan awak.




2 comments:

amira said...

something happened?

RIAN said...

hurm. iya. dugaan hidup lah.
bila terluka.

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur