26 December 2010

Tolong jaga image boleh ?

Selamat pagi selamat malam selamat siang. ^_^ (bergantung pada masa anda membaca)


Apa yang ingin dicoretkan, di malam yang dah diklasifikasikan sebagai pagi ini, kesal juga melihat situasi. Malang lagi orang yang terlibat adalah kenalan sendiri. Tidak terasa malukah ? Tidak terasa tersadungkah maruah ? Walaupun alasan hanya suka-suka.


Apa yang ada dengan gaya itu ? Atau berusaha mendapatkan publisiti. Atau ingin orang yang melihat memikirkan bukan-bukan ? Itu boleh menjurus fitnah. Dan mulalah komen berjela-jela dibawah.


Sungguh aku tak faham !


Contoh

Tak senang lah tengok pic-pic macam ni. Bukan berniat mencaci atau mengkritik berlebih-lebihan. Cuma menyuarakan apa yang terlintas.

Perempuan bertudung sepatutnya menjaga imej. Bukan juga nak kata yang freehair boleh buat apa saja. Tidak juga. Dapatlah ditafsirkan niat mereka cuma main-main. Tapi tak semua perkara boleh dibuat main-main. 

Tak payah lah ambik gambar buat gaya macam ni. Kalau ya pun suka-suka dengan member, tak perlu nak publish kat laman sosial.

Nota : Bukanlah nak jaga tepi kain orang atau menyibuk hal hidup orang lain. 

8 comments:

ZWAN SABRI said...

Ayoooooooooooo, dahla betudung then bwat aksi lebian plak..
klaw nak jadi lesbian pown, bukakla tudong tu dulu derr.. Memalukan Islam jer.. HUHU...

RIAN said...

huu. . itulah. . mencalarkan imej saje.

a'im said...

no komen...tak larat dah

athiea said...

bapak ah..

prnah tengok segmen dr.fadzilah kamsah sal wanita bertudung...


akhlak prlu djge:)

RIAN said...

hmm, kalau tegur nanti, cakap nyebok hal diorang pulak. huhu. .

athiea said...

takpe lah..
cegah dengan hati pun boleh..

zuana's dear diary said...

mana dpt gambar ni? aiseyyy umat akhir zaman sungguh....

RIAN said...

athiea : ya. cegah dengan hati.

zuana : bekas junior sekolah.

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur