01 December 2010

New blog begin.

Selama ni, aku tak pernah ada blog dan tak pernah memikirkan untuk buat blog. Tiba-tiba hari ni aku terbuat pulak. Eh ? Boleh ter pulak. 

Sebenarnya timbul minat atau teringin nak buat blog lepas baca beberapa blog yang best. Rasa nak ketawa je baca entry-entry diorang walaupun aku kebosanan sorang-sorang dalam bilik. Dan ada satu blog tu, memang dah buat aku tak bangun dari kerusi hampir 12 jam. Huh ?

Okey disebabkan baru lagi, jadi aku tengah memikirkan apa yang aku nak letak dalam blog ni. Tentang diri sendiri ? Tentang seseorang ? Tentang semua orang ? Isu semasa ? Hmm, ataupun aku campurkan semua sekali. Dan aku percaya isi blog ni akan ikut mood dan angin lintang penulisnya juga.

Sebelum terlupa, seronok berblog tanpa mendedahkan identiti, cipta identiti baru atau menggunakan identiti sebenar ? Oh masih sedang difikirkan.




Tiga muka ni melambangkan ekspresi muka aku ikut time.

Selesai entry yang pertama. =.)

0 comments:

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur