28 February 2011

Maju tak kalau macam ni ?

Assalamualaikum. Selamat sejahtera. =.)


Gambar penyeri.


Bila ditanya tentang matlamat hidup, apakah yang akan anda jawab ? Apakah sebenarnya yang dimaksudkan dengan matlamat hidup ? Aku pernah ditanya dan aku tak tau nak jawab apa. Sungguh. Kalau takat cita-cita boleh la lagi aku reka. Tapi bila bab matlamat hidup, blur-blur terus.


Sori bukan bahasa melayu.


Pernah terfikir, nak bukak consultant. Konon-kononnya lah kan. Tapi ni lebih kepada cita-cita bukan matlamat hidup. Takkan la nak hidup dengan mengikut arus je. Ape yang nak aku manfaatkan dalam hidup ? Masih lagi tercari-cari identiti. Hope aku akan jumpa tak lama lagi.


How bout anda semua ? Apa itu matlamat hidup ? Apa matlamat hidup anda ?

10 comments:

Unknown said...

kalau nak buat consultant kenalah cari cover line dari sekrg

RIAN said...

cari cover line ? camne eh ? huhu. takde pengetahuan kat situ.

AYOI said...

cari..la otai2

Nas said...

matlamat hidup aku aku nak memiliki fizikal yang tegap (sekarang ni kuruih) serta mempunyai masa depan yg baik :P
so?

RIAN said...

so ?

buat jadual makan 8kali sehari.
pastu g la buat physical exercise.

em, pasal masa depan yg cerah,
bukan umum sgt ke ? hehe.

n@jwamz said...

matlamatku...berjumpa Ya Rabb di raudhatul jannah....sungguh ak ingin melihat penciptaku...:)

Nas said...

amboi.. kalau makan 8x sehari mmg mampus la..
bukan je bankrap..tapi nak termuntah aku makan byk2.. hahahahhaa
aah..masa depan yg cerah mmg umum..tp ada banyak maknanya :)

filem hantu dan seram mempengaruhi minda masyarakat??

fatian athiea said...

mana rian pergi???









lame xdtg jenguk..heheeee...







bdw, you dpt brape rzat ae2??







pe2 pun, i doakan u succeed on ur way of life!

Nas said...

rian!!! whare are u honey!!!!
hhaha
tetiba plak honey kan
ni sbb suh rian update
hehehe
bz kot

RIAN said...

mis molecule : ada td baru g lawat n komen ur blog. hehe~

Nas : haah aku bz tgk citer korea. HAHHA. eh xkesah ah panggil honey. maksud dy comel apa. hahaha~~

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur