14 December 2010

Perangai lah !

" Ni tengahari aku malas pegi kelas tafaquh lah "
" Ehh kau ni ! Perangai seyhh "


Oke nih antara dialog antara aku dengan member. Oke aku memang banyak perangai tak elok. Ish3. Tambah-tambah aku seorang PELAJAR. Lagi la tak boleh amalkan bende-bende nih.


Kat sini, the point is, bukan lah nak citer pasal kehidupan pelajar aku. Just nak share sikit-sikit pasal aku je. Aku ada satu perangai yang memang aku perasan, dari kecik lagi. Aku MALAS mandi. Hehe. Teruk bukan ?


Kecik-kecik comel kan ?


Kecik-kecik dulu, bila time mandi je, mesti tiba-tiba buat sibuk. Mak panggil mandi, jawapan mesti kejap lagi. Dah banyak kali, lastly my mom drag me into the bathroom (kecik comel senang la nak tarik-tarik), then jirus terus air dengan baju-baju sekali. Ish3, sadis betul. Haha, Kejadian ni berlaku kat rumah je lah.


Dan sekarang, err. . sekarang perasaan malas mandi memang ada. He3. Kalau takde nak ke mana-mana hari tu, jangan haraplah nak mandi awal-awal. Mesti bila hari dah panas, and da rimas-rimas da, baru la paksa diri pegi mandi. Huahha.


Sekarang jugak dah ada tabiat mandi tengah malam. Mulanya masa sekolah menengah lah. Haih ! Orang cakap kalau selalu buat bahayakan kesihatan. Bila la nak jadi rajin mandi dengan suka hatinya nih.

2 comments:

Anisnadia Md. Nor said...

haha . berusaha yakin boleh ! malaysia boleh !

RIAN said...

haha. malaysia boleh apa ?? blur lagi dgn slogan ni. :D

 
Copyright © Inspiration Box
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur